فرهنگی

آئین افتتاح کلاس‌ های آموزشی تخصصی قرآن کریم در مشهد مقدس برگزار شد

آئین افتتاح کلاس‌ های آموزشی تخصصی قرآن کریم در مشهد مقدس برگزار شد
آیین افتتاح کلاس‌ های آموزشی تخصصی قرآن کریم با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش،  رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از کارکنان و خانواده ها در زینبیه شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه محافل انس با قرآن برای احیای سنت‌ های اهل بیت برگزار می‌شود، گفت: بقای این انقلاب نیازمند تفکر قرآنی و جلسه‌ های خانگی قرآنی است.
وی افزود: توجه به مسئله عترت در کنار مسئله قرآن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که مراکز در این زمینه باید تلاش بیشتری انجام دهند.
امیر سرتیپ خوش قلب هدف از افتتاح مرکز تخصصی قرآن کریم را ترویج فرهنگ قرآن و عترت دانست و بیان کرد: این مرکز می تواند با ارتقاء فرهنگ قرآنی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر واقع شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از مکان هایی که می تواند احادیث و آیات قرآن را در زندگی ما متبلور کند، مؤسسات قرآنی است که ضروری است ضمن داشتن برنامه های جامع و مناسب در اجرایی شدن آنها نیز اهتمام ویژه ورزند تا شاهد گسترش فرهنگ قرآنی و سبک زندگی ایرانی اسلامی باشیم.