فرهنگی

اختتامیه دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی برگزار شد

اختتامیه دوره بصیرت ویژه خانواده‌های  کارکنان نیروی پدافند هوایی برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره بصیرت ویژه  خانواده‌های نیروی  پدافند هوایی ارتش با حضور حجت الاسلام آفاقی معاون نظارت و بازرسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در سالن شهید مطهری ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیرویس پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین آفاقی معاون نظارت و بازرسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در این مراسم با بیان اینکه خانه و خانواده باید محل سکون و آرامش خاطر باشد نه محل فرسایش، اظهار کرد: بر همه اعضای خانواده لازم است که برای برطرف کردن سختی‌ها و باز کردن گره‌ها به وظایف الهی و اخلاقی خود عمل کنند و خانواده و محیط خانه را به محلی امن و سرشار از آسایش و آرامش تبدیل کنند.

وی برگزاری دوره‌های بصیرت را عامل آگاهی در برابر هجمه فرهنگی دشمن دانست و گفت: هر کجا دشمن حضور پیدا کند به معنای این است که این مسئله برای دشمن خیلی مهم است. امروز نیز در جنگ نرم دشمن به سوی خانواده نشانه رفته است و تمامی برنامه‌ریزی‌ها و عملیات‌های روانی آنها در حوزه خانواده طرح‌ریزی شده که نشان می‌دهد مسئله خانواده برای دشمن خیلی مهم است.

در این دوره دو روزه اساتید مدعو به ارائه مطالبی در خصوص جهاد تبیین، آسیب شناسی رسانه‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای، مهدویت و سبک زندگی اسلامی، مدیریت خانواده، بایدها و نبایدهای همسرداری، تربیت فرزند و سبک زندگی اسلامی پرداختند و در پایان دوره، گواهینامه دوره بصیرت به خانواده‌ها اعطا شد.