داخلی

افتتاح کتابخانه مشارکتی شهید قاسم جلیلوند در مرکز آموزش درجه داری اراک

افتتاح کتابخانه مشارکتی شهید قاسم جلیلوند در مرکز آموزش درجه داری اراک

به گزارش روابط عمومی ارتش با حضور امیر سرتیپ دوم کاظمیان فرمانده مرکز آموزش درجه داری اراک و گودرزی زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، کتابخانه مشارکتی شهید قاسم جلیلوند در مرکز آموزش درجه داری اراک افتتاح شد.

 

امیر سرتیپ دوم عباس کاظمیان در این مراسم گفت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حیثیت، آبرو و موجودیت کشور است و دلاوردمردان پدافند هوایی با تلاش شبانه روزی در بیش از ۲۰۰۰ نقطه پدافندی مشغول صیانت از مرزهای هوایی کشور هستند.

 

امیر سرتیپ دوم کاظمیان افزود: در مجموعه ارتش، کتاب، کتابخوانی و توجه به برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور در وضعیت مطلوبی دارد و امیدواریم این روند با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی کشور و استان بهتر از گذشته ادامه داشته باشد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز در این مراسم ابراز داشت: پدافند هوایی از گذشته تاکنون کارنامه درخشانی دارد و همیشه در صحنه حاضر است؛ آسمان ایران اسلامی در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد.

 

گودرزی زاده تصریح کرد: امروز کتابخانه فقط مخزن و سالن مطالعه نیست و کتابخانه‌های عمومی به فرهنگسراهای اجتماعی، هنری، اقتصادی و آموزشی تبدیل شده اند.