فرهنگی

اقتدار ارتش سد محکمی در برابر دشمنان است

اقتدار ارتش سد محکمی در برابر دشمنان است

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه شهرستان بندر لنگه در جمع کارکنان نیروی پدافندهوایی ارتش اذعان داشت: انصافا ارتش عزیز دل ملت است و از ابتدا مورد عنایت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی، گفت: اقتدار ارتش سد محکمی در برابر دشمنان است و هم افزایی نیروهای مسلح، موجب پیشرفت کشور در عرصه بازدارندگی دفاعی شده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تاکید بر اینکه اگر رشادت های ارتشیان بویژه غیورمندان پدافند هوایی نبود، امروز کشورمان سرنوشت چندان خوبی نداشت.

وی با اشاره به طرح های مردمیاری و تلاش های ارزنده مجموعه ارتش کشورمان در برهه های مختلف سیل، زلزله و ...، ابراز داشت: ارتش فدایی ملت است و این ایثار و رادمردی را باید ارج نهاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی با برشمردن بسیاری از تلاش های خطیر پدافند هوایی در طول دوران دفاع مقدس تاکنون، خاطرنشان کرد: پدافند هوایی امنیت پایدار را برای کشورمان رقم زده است؛ اگر توانمندی دفاعی کشورمان پایین بود یقینا سرنوشت کشورمان به مراتب بدتر از برخی کشورهای منطقه بود که البته حمایت و حضور در صحنه مردم در پشتیبانی از نیروهای مسلح نیز ستودنی است.