فرهنگی

امیر سرتیپ دوم صادقیان :حضرت زهرا(س) بهترین مصداق جهاد تبیین است

امیر سرتیپ دوم صادقیان :حضرت زهرا(س) بهترین مصداق جهاد تبیین است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال/ تهران با اشاره به شخصیت و شأنيت والای حضرت زهرا(س) گفت: یکی از بارزترین الگوها و مصادیق جهاد تبیین در جامعه، حضرت زهرا(س) است.

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد صادقیان فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال/ تهران در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) در جمع کارکنان این منطقه پدافندی گفت: یکی از بارزترین الگوها و مصادیق جهاد تبیین در جامعه، حضرت زهرا(س) است. ایشان در مسیر ولایت، ملاحظات را کنار گذاشت، قهرمانانه و در لحظه وارد میدان شد و در لحظه‌هایی که حضرت امیرالمؤمنین(ع) نمی‌توانست از خودش دفاع کند، از ایشان جانانه دفاع کرد.

وی خاطر نشان کرد: روز زن و مادر تنها یک روز نیست بلکه یادآوری این مطلب است که اسلام همواره و همه جا مقام بانوان را گرامی داشته است و ارزش بانوان بیش از این‌ها می باشد و هر همسر و مادری باید بداند که تربیت نسل جوان و آینده تنها بستگی به آنان دارد و این آموزه‌های مادری است که فرزند را همچون گل سفالگری شکل می دهد و او را به کمال سعادت و خوشبختی می‌رساند.

امیر سرتیپ دوم صادقیان افزود: امروز زنان فرهیخته و دانش‌پژوه ما با حضور فعال و تاثیر گذار در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید در حل بسیاری از مسائل جامعه به خصوص مسائل حوزه بانوان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا ان‌شاءالله شاهد رشد و بالندگی جامعه بانوان باشیم.

وی با اشاره به شخصیت و شأنيت والای حضرت زهرا(س) گفت: یکی از بارزترین الگوها و مصادیق جهاد تبیین در جامعه، حضرت زهرا(س) است.