داخلی

امیر سرتیپ دوم محسنی زرین: 9دی حماسه شعور و حضور مردم بود

امیر سرتیپ دوم محسنی زرین:   9دی حماسه شعور و حضور مردم بود

فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم گفت: ۹ دی حماسه شعور و حضور مردم بود و در این روز حضور خودجوش مردم عامل فروپاشی فتنه دشمنان شد.

امیر سرتیپ دوم نعمت محسنی زرین ارشد نظامی و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم در جمع کارکنان این گروه پدافندی گفت: ملت ایران آن جایی که نیاز باشد، ولایتمداری خود را نشان می‌دهند و روز ۹ دی الگوی دوباره‌ای برای جهانیان شد که وقتی یک ملتی در برابر دشمن قرار می‌گیرد چگونه از آرمان‌های خود دفاع می‌کند و پای ارزش‌ها می‌ایستد.

وی افزود: مردم با حضور حماسی خود بصیرت، ولایتمداری و بینش به معنای واقعی خود را به جهانیان و فتنه‌گران نشان دادند و با صدای بلند اعلام کردند که پای ولایت و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و هرگز این ترفند‌های دشمن برای ملت بزرگ ایران تأثیر نخواهد داشت.

 ارشد نظامی ارتش در قم شبهه‌ افکنی و شایعه پراکنی را ابزار دشمن برای تحقق فتنه و توطئه ها دانست و خاطرنشان کرد: جلوگیری از این امر شوم نیازمند روشنگری و تبیین قشر متدین و حضور هوشمندانه مردم است.

امیر سرتیپ دوم محسنی زرین گفت: ۹ دی حماسه شعور و حضور مردم بود و در این روز حضور خودجوش مردم عامل فروپاشی فتنه دشمنان شد.