داخلی

امیر سرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد

امیر سرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد
فرمانده نیروی پدافند هوایی از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد.
 به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی بهبهان، از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی بازدید کرد.
 فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از اماکن اداری، قرارگاه سربازی و کوی سازمانی این گروه پدافندی، گفت: اقدامات عمرانی در راستای زدودن کهنگی، بازسازی و نوسازی اماکن اداری و سازمانی در دستور کار ما قرار دارد.
 وی اجرای شبکه فیبر نوری در این گروه پدافندی را اقدامی جهادی خواند و ادامه داد: این اقدام در راستای تقویت شبکه یکپارچه پدافند است.
امیر سرتیپ صباحی فرد در جمع خانواده‌های کارکنان کوی سازمانی این گروه پدافندی، موضوع معیشت کارکنان را از اولویت‌های نیروی پدافند هوایی برشمرد و افزود: سلسله مراتب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و سعی خود را در بهبود شرایط خدمتی کارکنان به کار بسته‌اند؛ چراکه ارتقاء رفاه و معیشت موجب سخت‌کوشی، جدیت و پشتکار بیشتر کارکنان در کار خواهد بود و موجب ارتقای توان رزمی و آمادگی نیروهای مسلح خواهد شد.
وی تاکید کرد: موفقیت‌هایی که در نیروهای مسلح بدست می‌آید به پشتوانه حمایتی است که خانواده‌های کارکنان از آن‌ها دارند، لذا ارتقاء سطح معیشت آن‌ها باید به جد دنبال شود و فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی)  هم تاکیدات فراوان در جهت معیشت و رفاه کارکنان دارند.