داخلی

بازدید امیرسرتیپ صباحی فرد از پروژه‌های عمرانی شهرک شهید بهشتی

بازدید امیرسرتیپ صباحی فرد از پروژه‌های عمرانی شهرک شهید بهشتی
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در کوی سازمانی شهید بهشتی(قصر فیروزه2) روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی این شهرک را بررسی کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه 31خرداد 1402 با حضور در کوی سازمانی شهید بهشتی(قصر فیروزه2) از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی انجام شده در این شهرک مسکونی قرار گرفت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید با بیان اینکه خانوادهها نقش مهمی در انجام خدمت مطلوب کارکنان دارند، خاطرنشان کرد: خانواده ها یقینا نقش موثری در رشد و تعالی نیروی پدافند ایفا می‌کنند و افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی، ورزشی و فرهنگی  در راستای حمایت‌های همه جانبه مجموعه نیرو از خانواده صبور کارکنان است.
امیرسرتیپ صباحی فرد با اشاره به اهمیت فراهم شدن زیر‌ساخت‌های لازم و فضای مناسب در راستای افزیش نشاط کارکنان و خانواده آن‌ها و نیز توسعه ورزش همگانی، از احداث زمین ورزشی، چمن مصنوعی، بوستان بانوان، بازسازی استخر روباز، سالن کشتی و سالن اجتماعات چند منظوره خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه رشد و تعالی پدافند هوایی با حمایت همه جانبه خانواده کارکنان این نیرو رابطه مستقیمی دارد، اذعان کرد: کانون خانواده و به‌ویژه نسل جوان، اولین اولویت دشمن در تضعیف روحیه و ضربه زدن به ارکان نظام است.