داخلی

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از جزائر سه گانه(سیری، بوموسی و تنب بزرگ)

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از جزائر سه گانه(سیری، بوموسی و تنب بزرگ)

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و جزائر سه گانه این نیرو، اظهار داشت: آمادگی دفاعی و توان تسلیحاتی نیروهای مسلح کشورمان همچون سدی محکم در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می شود.

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و نیز ارتقا توان نظامی بویژه در حوزه پدافند است، خاطرنشان کرد: بصیرت و دور اندیشی در راستای مقابله با تهدیدات و ارتقا تجهیزات به روز و کارآمد، دو مولفه ارزنده در رشد و پیشرفت نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه قوی بودن در تمامی عرصه ها بویژه حوزه نظامی موجب افزایش بازدارندگی و مقبولیت بین المللی کشورمان می شود، بیان داشت :تجربه ۸ سال دفاع مقدس به ما آموخت که توانمند بودن و ارتقا دستاوردها مطابق با فناوری روز، موجب می شود که بیگانگان در امور داخلی کشورمان دخالت نکنند و با قطع وابستگی به خارج از کشور بتوانیم شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت ها نباید از توطئه ها و ترفند های دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه بویژه در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و ... کوتاه می کند.