فرهنگی

بازدید حجت الاسلام والمسلمین بهمن از گروه پدافند هوایی (شهید کشاورزی) جاسک

بازدید حجت الاسلام والمسلمین بهمن از گروه پدافند هوایی (شهید کشاورزی) جاسک

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش به همراه جانشین و جمعی از معاونین این اداره از گروه پدافند هوایی (شهید کشاورزی) جاسک و سایت 8 بازدید کرد و از نفرات برتر قرآنی این گروه پدافندی تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم با اشاره به اهمیت مسابقات قرآن در بین کارکنان نیروهای مسلح گفت: نفرات قرآنی نظامی به عنوان عضوی از نیروهای مسلح باید در سطح جامعه، الگوی تاثیرگذاری برای سایرافراد جامعه بوده و هر کدام باید مبلّغ قرآن باشند و در جذب سایر افراد جامعه به قرآن و آموزه های دینی، فعالیت کنند.
وی اظهار کرد: شرکت در مسابقات قرآن زمینه ساز انس و تدبر در قرآن و آموزه‌های دینی خواهد بود و بهترین زمان برای ایجاد انس با قرآن، دوران کودکی و نوجوانی است.
حجت الاسلام بهمن در ادامه، با اشاره به اینکه جامعه‌ای که هوشیار و بیدار است هیچگاه توطئه‌های دشمن در آن اثری ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن تمام توان خود را بکار گرفته است و با جنگ رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی قصد دارد تا ملت‌های بیداری، از جمله ایران را به خواب غفلت فرو برد.
وی صلابت و اقتدار نیروی پدافند هوایی را عاملی برای آسودگی خاطر و آسایش هموطنان عنوان کرد و افزود: همواره نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی ارتش با قدرت و توان هم افزا از مرزهای هوایی و آبی و خاکی کشورمان نگهبانی و دفاع می‌کنند.