داخلی

بازدید دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد از مناطق غرب، جنوب و جنوب شرق پدافند هوایی ارتش

بازدید دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد از مناطق غرب، جنوب و جنوب شرق پدافند هوایی ارتش

به گزارش روابط عمومی ارتش، دانشجویان دوره سی و چهار دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در مناطق غرب، جنوب و جنوب شرق ارتش از قسمت های مختلف این مناطق پدافندی و سایت های تابعه بازدید کردند.

 

امیر سرتیپ دوم هوشمند فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در این دیدار به تشریح حوزه گسترده فعالیتهای عملیاتی، راداری و موشکی منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و نیز به تبیین مأموریت های سامانه‌های موشکی، سیگنالی و رادارها موجود در صیانت از مرزهای هوایی جنوب شرق کشور پرداخت و تصریح کرد: امنیت پایدار در مرزهای هوایی جنوب شرق ماحصل تلاش شبانه روزی نیروی انسانی متخصص پدافند هوایی و نیز هماهنگی بسیار خوب با مرکز فرماندهی و کنترل کشور است.

 

گروه دیگری از دانشجویان از مناطق عملیاتی، سایت ها و مواضع پدافندی در منطقه جنوب بازدید کردند و ضمن آشنایی با تجهیزات و ماموریت های این منطقه پدافندی با مسئولان این یگان پدافندی دیدار و گفتگو کردند.

 

در منطقه پدافند هوایی غرب نیز امیرسرتیپ دوم آیت اله نظری جانشین این یگان پدافندی در حاشیه دیدار با دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به عوامل برقراری امنیت پایدار در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: داشتن دانش و تخصص در صنایع دفاعی  و تلفیق ظرفیت‌های دفاعی با اخلاق و معنویت عوامل امنیت پایدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

 

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های نظامی و دفاعی نیروهای مسلح در میان پیشرفت‌های برجسته علمی کشور، شاخص و جزو برترین‌ها بوده و از طرفی در شرایط فشارهای غرب و تحریم‌های ناجوانمردانه به دست آمده که کار بسیار شگرفی است و این جهش علمی باید پرشتاب ادامه داشته باشد.