فرهنگی

برگزاری جلسه آگاه سازی سیاسی ویژه کارکنان پایور فاشا / عملیات وعده صادق مصداق ایران قوی است

برگزاری جلسه آگاه سازی سیاسی ویژه کارکنان پایور فاشا / عملیات وعده صادق مصداق ایران قوی است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت‌الاسلام والمسلمین پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا در جمع کارکنان پایور فاشا ابراز داشت: ایران قوی سطوح و مدارجی دارد و از یک مرحله و سطح پایین شروع می‌شود و انتها و توقف ندارد؛ یقینا باید تک‌تک شهروندان و سازمان های مختلف برای تحقق ایران قوی تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق افکار عمومی را اقناع کرد، تصریح کرد: شرارت رژیم منحوس صهیونیستی در دمشق غرور ملی ما را جریحه‌دار کرد؛ افکار عمومی مطالبه می‌کرد که پاسخ مناسبی به این گستاخی داده شود و در سطح بین‌الملل نیز توقع و انتظاری شکل گرفت و همه دنیا منتظر پاسخ ایران بود؛ این عملیات باید افکار عمومی را اقناع می‌کرد که پاسخ درخوری به شرارت رژیم کودک کش صهیونیستی داده شود.

 

حجت الاسلام پرورش افزود: پایه‌های گفتمان غربی‌ها درباره حقوق بشر سست شده است و امروز حتی خود کسانی که زیر پرچم اینها زندگی می‌کنند به این نتیجه رسیده‌اند.

 

وی  با اشاره به سرکوب دانشجویان معترض به جنایات صهیونیست‌ها در دانشگاه‌های غربی گفت: دانشجویان این دانشگاه‌ها نه شیشه شکستند ، نه به جایی حمله کردند فقط اعلام انزجار کردند اما شاهد هستیم که سخت‌ترین احکام را برای اینها صادر کردند.