داخلی

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در یگان های پدافندی سراسر کشور

برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در یگان های پدافندی سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهوری فقید کشور و هیات همراه در سانحه بالگرد هوایی در یگان های پدافندی سراسر کشور برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرودی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی بابلسر گفت: آیت الله آل هاشم شخصیتی مردمی، از جنس مردم دلسوز مردم و فدایی هموطنان خود بود و این ارادت در کردار و رفتار ایشان کاملا ملموس بود و این اخلاق حسنه و تلاش جهادی باید سرلوحه و الگویی ارزنده برای مدیران نظام اسلامی باشد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال نیز ضمن ابراز تسلیت و گرامیداشت مقام والای شهدای سانحه هوایی اخیر کشورمان اذعان داشت: شهید رئیسی در خدمت به هموطنان و احقاق حقوق مظلومان و اقشار کم برخوردار پیشتاز بود و با مدیریت جهادی و شبانه روزی محبوبیت بی بدیلی در بین مردم کسب کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش درجه داری اراک نیز با بیان اینکه شهید رئیسی و سایر عزیزانی که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یقینا جایگاهی والا در بین مردم کشورمان خواهند داشت، گفت:در این حادثه تلخ ملت ایران خدمت گزارانی دلسوز و مردمی را از دست داد که جای خالی این مدیران و مسئولان ولایی تا ابد در تاریخ ایران اسلامی می ماند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نپاجا نیز در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند، گفت: شهید رئیسی یک رئیس جمهور مردمی و از جنس مردم مستضعف و انقلابی بود و مولفه برتر ساز ایشان تلاش شبانه روزی در راستای مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

 

سرهنگ فتحعلی زارع فرمانده گروه پدافند هوایی سیراف در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت کشورمان در سانحه هوایی بالگرد، گفت: خستگی ناپذیری و شوق به خدمت در راستای مرتفع شدن مشکلات کشور از صفات بارز شهید رئیسی، آیت الله آل هاشم، امیرعبد الهیان و دکتر رحمتی بود که قطعا این شهدای گرانقدر گنجینه ای ارزشمند برای نظام اسلامیمان بودند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق نیز ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هوایی در منطقه ورزقان، اذعان داشت: شهید رئیسی خادم و محبوب مردم بود و خون این شهید تمام نظام محاسباتی برخی از افراد را تنظیم کرد تا دوباره به ریل انقلاب برگردند و در برابر هجمه های دشمنان بایستند.

 

در ادامه امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق، خاطرنشان کرد: شهدا طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه عشق و معرفت و همچنین مظهر عزت و سرافرازی و فداکاری هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب نیز تصریح کرد: شهید رئیسی حامی و پشتیبان محرومان و مستضعفان بود و ملت ایران هیچگاه خدمات ارزنده و تلاش های جهادی ایشان را فراموش نخواهند کرد.