فرهنگی

تجلیل از فعالین قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش

تجلیل از فعالین قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام والمسلمین عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه تجلیل از فعالین قرآنی این یگان پدافندی، گفت: ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی امری مهم و ضروری است.

وی ابراز داشت: باید زندگی قرآنی را در جامعه رقم زد و بی شک مقدمه دستیابی به چنین هدف بزرگی، انس گرفتن با قرآن کریم است.

حجت الاسلام عدیده افزود: در مشهد فرصت پرداختن به فرهنگ قرآنی مهیاست و باید آنچه که لازمه زندگی است، از قرآن کریم دریافت و استخراج کنیم.

وی افزود: مسلماً قرآن کتاب زندگی همه ماست و نباید بدون استفاده در کنج خانه‌ ها بماند، بلکه آیات قرآن به ما قائده زندگی کردن را می‌آموزد و باید از آن بهره برد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به حفظ قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه، اظهار کرد: امروزه تلاوت‌ها و قرآئت‌ های قرآن کریم و فعالیت‌ های قرآنی نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشته است، اما تا قرآنی شدن جامعه و رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه خانه‌ها و مؤسسات قرآنی نماد حرکت مردمی در فرهنگ دینی ما هستند و باید روز به روز تقویت شوند، خاطر نشان کرد: نگاه ما نگاه تربیت محور و فراتر از قرائت و تلاوت قرآن کریم است و باید سبک و قواعد قرآنی در زندگی مردم جاری شود.

حجت الاسلام عدیده با اشاره به اینکه همه باید برای حفظ قرآن کریم تلاش و دامنه جامعه قرآنی را گسترش دهیم، تصریح کرد: اگر جلسات خانگی قرآن کریم با رویکرد تربیت قرآنی در منازل باب شود، جوانان و نوجوانان با قرآن کریم انس خواهند گرفت.