فرهنگی

ترس دشمن از اراده پولادین نیروهای مسلح است نه تسلیحات نظامی/ قدرت بازدارندگی، دشمن را به وحشت انداخته است

ترس دشمن از اراده پولادین نیروهای مسلح است نه تسلیحات نظامی/ قدرت بازدارندگی، دشمن را به وحشت انداخته است

آیت الله شعبانی با بیان اينکه دشمن خیلی نگران تجهیزات نظامی ما نیست بلکه بیشتر نگران اراده قوی و پولادین نیروهای مسلح ما است، گفت: ترس دشمن از اراده قوی شما و منابع انسانی مومن و قویی است که معتقد به دفاع از مهین، شرافت کشور و دفاع از اسلام هستند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت‌الله شعبانی‌موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در مراسم سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب اظهار‌کرد: امروز دشمن در مقابله با ملت ما دیگر به دنبال گزینه نظامی نیست، بلکه به دنبال جنگ‌ترکیبی، اقتصادی و فرهنگی است که این بازدارندگی نظامی مرهون تلاش‌ها و ایثارگری شما نیروهای مسلح کشور است.
آیت الله شعبانی یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی با همه هجمه‌ها را قدرت گفتمان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان‌کرد: انقلاب اسلامی در اداره جامعه، سیاست‌گذاری و مدل‌های حاکمیتی منطق قابل دفاعی دارد و این گفتمان قوی انقلاب اسلامی است که جذبه دارد و باعث صدورآن به دنیا و ایجاد جبهه مقاومت شده است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز دشمن بخاطر توان دفاعی ما جرأت حمله به کشور را ندارد، گفت: قدرت بازدارندگی، دشمن را به وحشت انداخته است.
نماینده ولی فقه در همدان خاطر نشان‌کرد: پدافند هوایی امروز با وجود همه تحریم‌های ظالمانه و با اتکا به دانش و توانمندی متخصصان داخلی آسمان را به تسخیر خود درآورده است.
وی افزود: امروز برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی همه سرباز هستیم و این حقیقت انقلاب است که از صدر تا ذیل همه یکسان هستند.
نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اينکه دشمن خیلی نگران تجهیزات نظامی ما نیست بلکه بیشتر نگران اراده قوی و پولادین نیروهای مسلح ما است، گفت: ترس دشمن از اراده قوی شما و منابع انسانی مومن و قویی است که معتقد به دفاع از مهین، شرافت کشور و دفاع از اسلام هستند.