داخلی

جهاد شبانه روزی کارکنان پدافند هوایی مصداق جهاد فی سبیل الله است/ ارتش انقلابی و دانش محور نیاز اصلی نظام اسلامی است

جهاد شبانه روزی کارکنان پدافند هوایی مصداق جهاد فی سبیل الله است/ ارتش انقلابی و دانش محور نیاز اصلی نظام اسلامی است
حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت:  جهاد شبانه‌ روزی کارکنان پدافند هوایی ارتش در صیانت از مرزهای هوایی کشورمان مصداق جهاد فی سبیل الله است و تلاش در راستای تقویت عرصه دفاعی نباید لحظه‌ای توقف داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز در جمع کارکنان پدافند هوایی شمال غرب ضمن تبریک عید سعید فطر، ابراز داشت: انسجام، وحدت و یکپارچگی سلاح قوی و ارزنده ای است در برابر یاوه گویان و بدخواهان نظام اسلامی که چشم دیدن پیشرفت های نظام اسلامی را ندارند و به عناوین مختلف در صدد ایجاد تفرقه، دودستگی، ترور، خرابکاری و ...هستند.
امام جمعه تبریز ابراز داشت: ارتش انقلابی و دانش محور اولویت و نیاز اصلی نظام اسلامی است و باید از تمامی ظرفیت ها در راستای تجهیز و قوی شدن این ارتش مردمی استفاده کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: جهاد شبانه‌ روزی کارکنان پدافند هوایی ارتش در صیانت از مرزهای هوایی کشورمان مصداق جهاد فی سبیل الله است و تلاش در راستای تقویت عرصه دفاعی نباید لحظه ای توقف داشته باشد.
وی تاکید کرد: هوشیاری نیروهای مسلح در برابر تهدیدات غیر متصور و نیز ارتقا بصیرت مردم، دو مولفه اساسی در برهه کنونی است که باید توجه جدی در این دو زمینه را داشته باشیم.