داخلی

حماسه سوم خرداد نماد وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از تمامیت ارضی کشور است

حماسه سوم خرداد نماد وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از تمامیت ارضی کشور است
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور در جمع فرماندهان و کارکنان این قرارگاه با بیان اینکه سوم خرداد یک رویداد فرا زمانی است اظهار کرد: حماسه سوم خرداد نماد وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.
به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع فرماندهان و کارکنان این قرارگاه گفت: آزادسازی خرمشهر از مهمترین اهداف عملیات بیت‌المقدس در دفاع مقدس بود که این شهر پس از 578 روز از اشغال رژیم بعث آزاد شد.
وی خاطر نشان کرد: سوم خرداد به عنوان نقطه عطف ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس، یک رویداد فرا زمانی و نماد وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از تمامیت ارضی کشور است.
 فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور با اشاره به عوامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اتحاد، انسجام، اخلاص و پشتیبانی نیروهای مسلح مهمترین عامل پیروزی در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر قهرمان بود.
امیر سرتپ رحیم زاده با اشاره به سخنان گهربار حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد تصریح کرد: آحاد ملت ایران با اتکا به خداوند متعال و با میثاق، صیانت و پایداری از دین و با بیعت با رهبر خدایی و الهی انقلاب در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح اسلام ایستادند و آنچنان که خداوند نیز وعده داده بود ملت ایران را یاری و خرمشهر آزاد شد.