داخلی

حمایت از مظلومان مهمترین ویژگی شهید آیت الله رئیسی بود

حمایت از مظلومان مهمترین ویژگی شهید آیت الله رئیسی بود
امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: ولایتمداری و حمایت از مستضعفین مهمترین ویژگی اخلاقی آیت الله رئیسی بود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه بالگرد ریاست جمهوری، با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی اقدامات شایسته‌ای را در مدت زمان مسئولیتش انجام داد، گفت: اقدامات شهید رئیسی نشان دهنده ولایت مداری و اعتقادش به تبعیت از ولایت فقیه بود.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی و همراهانش با شهادت پاداش مجاهدت خود را دریافت کردند، افزود: تمامی مدیران و مسئولین با همه توان و قدرت راه شهید خدمت را ادامه داده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری نمی‌گذاریم در راه اعتلای و توسعه کشور خللی وارد شود.
امیر سرتیپ دوم معصومی میدان داری و مبارزه با فساد را یکی از مولفه‌‌های بارز شهید آیت الله رییسی دانست و افزود: شهید رئیسی برای حل مشکلات و دغدغه مردم با احدی تعارف نداشت و با تمام توان خود مانع از تضییع حقوق مردم می شد.
وی با بیان اینکه شهید آیت‌ الله رئیسی حامی مستضعفین و سید محرومان بود، خاطرنشان کرد: ساده زیستی، خستگی‌ ناپذیری، مردمی بودن، و رسیدگی به مشکلات مردم را می‌توان از جمله خصوصیات و ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی برشمرد.