داخلی

دانشگاه پدافند پشتوانه علمی و فکری نیروی پدافند هوایی ارتش است

دانشگاه پدافند پشتوانه علمی و فکری نیروی پدافند هوایی ارتش است
امیرسرتیپ دوم ساعدی گفت: دانشگاه پدافند پشتوانه علمی و فکری نیروی پدافند هوایی ارتش و ظرفیت علمی آن مطلوب و رو به پیشرفت است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم بیژن ساعدی، فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در جمع استادان و دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه رخدادهای علمی و پژوهشی دانشگاه پدافند، امید آفرین و نوید چشم انداز روشن در آینده نیروی پدافند هوایی ارتش می دهد، اظهار داشت: ظرفیت علمی دانشگاه پدافند مطلوب و رو به پیشرفت است.
امیرسرتیپ دوم ساعدی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه پدافند همواره نقش خطیری در پیشرفت نیروی پدافند ایفا می‌کنند، افزود: دورنمای آینده نیروی پدافند هوایی ارتش ثبات قدرت پدافندی مطلق در منطقه است.
فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، افزود: امروز با تکیه بر تخصص دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه پدافند و نیز هم فکری و تبادل دانش با سایر دانشگاه‌ها، رویکردهای نوینی در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی به‌وجود آمده است.
وی خاطرنشان کرد: شکل گیری ابعاد شخصیتی و شکوفایی استعدادهای علمی دانشجویان توسط استادان مطابق با آموزه‌های دینی، نقش به‌سزایی در تکامل و پیشرفت پدافند هوایی ارتش دارد.
سرتیپ دوم ساعدی تعامل علمی و فکری استاد و دانشجو را امری مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: خودباوری اولین مولفه دانشجویان در برداشتن گام‌های مثبت و سازنده است.
در این مراسم استادان و دانشجویان برتر علمی تجلیل شدند.