فرهنگی

دشمن با استفاده از ابزار فرهنگ سعی در تضعیف باورهای مردم دارد

دشمن با استفاده از ابزار فرهنگ سعی در تضعیف باورهای مردم دارد

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی در پررنگ کردن کاستی‌ها دارند تا مسئولان را ناموفق جلوه دهند که میبایست با جهاد تبیین و از طرفی مدیریت جهادی اهداف شوم دشمنان را کم اثر و خنثی کنیم.

سرهنگ علی ربیعی با تاکید بر اینکه نابودی ارزش‌های دینی کشور هدف اصلی دشمنان است، گفت: هدف بیگانگان برهم زدن آرامش و امنیتی است که بعد از انقلاب اسلامی با وحدت اقوام و پیروی از رهبری نظام در کشور شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: امریکا و کشورهای غربی با ادعای دلسوزی و حمایت مردم ایران، جوانان این مرز و بوم را برای برهم زدن امنیت کشور تحریک می‌کنند در حالیکه اگر دلسوز مردم بودند، هیچگاه به تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و دارویی خود نمی‌افزودند.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد افزود: عقیدتی سیاسی باید از تمامی ظرفیت ها بویژه در کوی های سازمانی در جهت ارتقا بصیرت کارکنان و خانواده کارکنان استفاده کند تا در مسائل فرهنگی دچار چالش نشویم.