داخلی

رونمایی از انواع سامانه های راداری، موشکی و پهپادی در آینده نزدیک

رونمایی از انواع سامانه های راداری، موشکی و پهپادی در آینده نزدیک
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت در آیندۀ نزدیک شاهد رونمایی از انواع سامانه سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی توسط پدافند هوایی ارتش خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز سه شنبه3خرداد 1402در جمع فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو با بیان اینکه سوم خرداد یادآور مقاومت، عزت و جان‌فشانی فرزندان این زمین است، اظهار داشت: سوم خرداد نماد وحدت نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشورمان است.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: پدافند هوایی با اقتدار و صلابت روزافزونی که در راستای دفاع از منافع ملی کشورمان نشان داده است یقیناً معادلات دشمن را در طرح ریزی و اجرای نقشه‌های شوم بر هم زده است.
امیرسرتیپ الهامی با اشاره به این‌که در آیندۀ نزدیک شاهد رونمایی از انواع سامانه سلاح‌های راداری، موشکی و پهپادی توسط پدافند هوایی ارتش خواهیم بود، ابراز داشت: به همت و تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان فنی در علوم پدافندی، گام‌های مثبت و سازنده‌ای در زمینۀ ارتقا سامانه سلاح‌های بازدارنده برداشته شده است که توان دفاعی و قدرت بازدارندگی کشورمان را بیش از پیش تقویت می‌کند.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: اعترافات تلخ کارشناسان نظامی بیگانه به قدرت پدافندی جمهوری اسلامی ایران ماحصل تلاش، پشتکار، اعتماد به نفس و تعهد فرزندان ایران زمین است که همین موضوع موجب سردرگمی دشمنان شده است.
وی با بیان این‌که ایرانی قوی و پیشرو در حوزه‌های مختلف علم و فناوری در حال شکل‌گیری است، تاکید کرد: تحریم‌های بیگانگان نتوانسته است از برجسته‌شدن قدرت کشورمان به ویژه درعرصۀ نظامی جلوگیری کند.