داخلی

سرلشکر موسوی دریافت «نشان فتح» از فرمانده معظم کل قوا را به خانواده بزرگ ارتش تبریک گفت

سرلشکر موسوی دریافت «نشان فتح» از فرمانده معظم کل قوا را به خانواده بزرگ ارتش تبریک گفت
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دریافت نشان فتح از فرمانده معظم کل قوا، با صدور پیام، ضمن تبریک و قدردانی از خانواده بزرگ ارتش، دریافت این نشان را مرهون مجاهدتهای همرزمان خود در ارتش دانست.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لَئِن شَکرتُم لَاَزیدَنَّکم
همرزمان عزیز
بار دیگر الطاف و عنایات الهی شامل حال ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدال افتخار بر سینه ارتش آویختند.
اعطای نشان فتح درآستانهستانهاا ماه مبارک رمضان و سال نو، در امتداد تفضل ومحبت فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی به ارتش، پاداش و عیدی نفیس به همرزمان عزیزم در جای جای ایران ونویدی امید بخش بر آغاز سالی پربرکت در مسیرارتقای توان دفاعی و رزمی ومفتاح فتح قلوب دلدادگان ارتش سرافرازی است که مردانه پای انقلاب، مردم و رهبر خود ایستادهاند.
 ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها مفتخر به دریافت مدال و نشان از سوی رهبر دانای راز خود شده که تمجید و تحسین مجاهدت ها در دفاع مقدس و مقاطع مهم تاریخی تا سالهای اخیراز اقتدار دفاعی تا کمک رسانی به مردم در سیل و زلزله و کرونا و همچنین اعطای نشان فداکاری به پاس رشادتهای دانشجویان شهید دانشگاههای افسری در شمار مراحم آن رهبر عزیز و شایستگی شما همرزمان گرامی است .
اعطای نشان فتح، موید مجاهدتهای  همرزمان غیورم در ستاد فرماندهی کل ارتش و نیروهای زمینی،  پدافند، هوایی و دریایی  است که به فرمان امام خود برای قوی شدن و قوی ماندن، لبیک گفتند. این نشان همچنین حاصل تلاش سازمان عقیدتی سیاسی در تقویت  بصیرت و معنویت کارکنان و خانواده ها با طرح های معنویتافزای مصباح و سازمان حفاظت اطلاعات در صیانت آحاد ارتش از ترفندها و توطئههای انبوه دستگاههای اطلاعاتی دشمنان است.
نشان فتح،محصول صدها طرح و برنامه و اقدام بازدارنده و هشدار دهنده به دشمنان در زمین و هوا و دریاست. ساختار جدید متحرک هجومی، رزمی و واکنش سریع نیروی محوری زمینی در مناطق مختلف در برابر هستههای بحرانزا و مقابله با تهدیدها در محیط پیرامونی ، ارتقای قدرت نیروی پرتوان پدافند هوایی در مراقبت شبانهروزی درپایگاهها، ایستگاهها و نقاط متکثرپدافندی، اراده واهتمام نیروی هوایی الهی در ارتقای توان رزم هوایی با ابتکارات و نوآوریهای متعدد و همت دریادلان نیروی راهبردی دریایی در افزایش قدرت دیپلماسی دفاعی و دریایی و حضور درپهنه اقیانوسها  و دور دنیا با ناوهای ایرانی و صبر و همراهی کم نظیر خانوادهها در ماموریتهای دشوارر زمندگان ارتش است.
 ارتقا و گسترش توان پهپادی با الحاق صدها فروند انواع پهپاد به سازمان رزم ارتش، بهره برداری ازصدها دستاورد علمی و فناوری نوین، ورود به عرصه فضا، راه اندازی چندین پایگاه راهبردی و راهکنشی از جمله ۳۱۳ و عقاب ۴۴، الحاق هزاران تجهیزات زرهی، هوایی، پدافندی و دریایی و صدها محصول خودکفایی از ساخت موشک ها، خودروها، سلاح های انفرادی و جمعی، ناوشکنها، زیرسطحیها، جتهای آموزشی و جنگندهها و رادارها با همت دانشمندان ارتش و صنایع وزارت دفاع و مراکز دانش بنیان و همچنین طراحی و راهبری دهها رزمایش بزرگ، مشترک و مرکب با تاثیرات مهم منطقه ای  و تلاش جهادی در ساخت و تامین مسکن شخصی و سازمانی فرازهایی از اقدامات شما برادران سخت کوش و ولایی است که ارتش را مفتخر به دریافت نشان فتح کرده است.
اینجانب با شکرگزاری به درگاه احدیت و سپاس از اکرام فرمانده معزز کل قوا به ارتش ، سلام و تقدیر خالصانه خود را به یکایک همرزمانم از سربازان غیور تا کارمندان، افسران، امیران و روحانیان تقدیم داشته، همراهی مومنانه خانواده محترمشان را ارج نهاده و سلامتی رهبر عزیز و سربازان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خدای متعال مسئلت دارم .