داخلی

سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت یک سازمان به شمار می رود

سرمایه انسانی مهم ترین عامل موفقیت یک سازمان به شمار می رود
امیر سرتیپ صباحی فرد، انتخاب صحیح و دقیق کارکنان کارآمد و شایسته را مهم ترین رکن یک سازمان موفق دانست و گفت: سرمایه انسانی  مهم ترین عامل موفقیت و تولید در یک سازمان به شمار می رود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مدیران ارشد این نیرو، گفت: آنچه که کشورهای در حال توسعه را در جهت افزایش بهره وری و پیشرفت یاری می رساند، درایت و خلاقیت مدیران و نیز تاثیر آن‌ها در پرورش خلاقیت کارکنان ایده پرداز است که با کمک یکدیگر در جهت رشد و بالندگی سازمان خود و در نتیجه رشد جامعه و کشور می کوشند.
 امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه در یک سازمان موفق اولین و مهم‌ترین رکن انتخاب صحیح و دقیق کارکنان کارآمد و شایسته است، گفت: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی موجب ارتقای بهره وری و پیشرفت مجموعه بویژه در نیروهای مسلح می شود.
وی اظهار داشت: سرمایه انسانی  مهم ترین عامل موفقیت و تولید در یک سازمان به شمار می رود و یقینا مهم ترین عامل شکست سازمان ها نداشتن مهارت و تخصص لازم در زمینه روابط انسانی است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: یکی از بزرگترین چالش ها و دستاوردها برای فرماندهان و مدیران ایجاد انگیزه مطلوب در زیر مجموعه است، چرا که این انگیزه سبب بالا رفتن بازده کاری کارکنان و آشکار شدن بیش تر تلاش و جدیت آنان می شود.