فرهنگی

شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه راه شهیدان است

شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه راه شهیدان است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین حسن پرورش معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در جمع کارکنان و خانواده های منطقه پدافندهوایی شمالغرب با گرامیداشت سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا، اظهار کرد: هیبت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است و این واقعیت را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بارها بر جهانیان نشان داده‌ایم. 

معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش با اشاره به اینکه دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد با تبلیغات منفی مردم را نسبت به آینده دلسرد و ناامید کند، گفت: انتخابات از رویدادهای مهم و اساسی است که می‌تواند روح تازه‌ای را در جمهوری اسلامی بدمد و تحولات جدیدی را در جامعه اسلامی به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین پرورش با بیان اینکه دشمنان با پیاده سازی انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها بدنبال بی رونق کردن انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام گله گذاری‌هایی که از ناملایمات معیشتی و اقتصادی دارند اما هیچ وقت اجازه نداده‌اند معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی چشم طمعی به آب و خاک این مرزوبوم داشته باشند.

وی، گفت: طوفان الاقصی طوفانی بود که روز به روز جلوتر رفته و عظمت پوشالی و هیمنه واهی استکبار جهانی را بر همگان ثابت کرده است.