داخلی

شهید صیاد شیرازی الگوی مقاومت اسلامی و نماد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح است

شهید صیاد شیرازی الگوی مقاومت اسلامی و نماد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح است
امیر سرتیپ دوم اسدی شهید علی صیاد شیرازی را الگوی مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه دانست و گفت: کارنامه آن شهید والامقام مملو از نکات آموزنده و با ارزشی است که مطالعه و تامل در آن می تواند مسیر و چراغ راهی برای همه مردم باشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی اسدی، فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی گفت: شهدا سند افتخار و مایه عزت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی و مایه امنیت کشورمان هستند؛ هر کسی که راه آنان را ادامه دهد و در مسیر آن‌ها قرار داشته باشد، عضوی از آن‌ها محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی دارای شخصیت والا و از اسطوره های ملی کشورمان است، ادامه داد: شهید صیاد شیرازی الگویی برای فرماندهی و مدیریت در همه ابعاد است.
وی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی در شرایطی توانست اتحاد، همدلی و تعامل بین ارتش و سپاه را تقویت کند که جریانهای منحرف و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب، در صدد القای ناهماهنگی و اختلاف بین آن دو نیرو بودند که با آن وحدتی که وی بین ارتش و سپاه ایجاد کرد، نماد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح شد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب شهید صیاد شیرازی را الگوی مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه دانست و گفت: کارنامه آن شهید والامقام مملو از نکات آموزنده و باارزشی است که مطالعه و تامل در آن می تواند مسیر و چراغ راهی برای همه مردم باشد.