داخلی

 شهید صیاد شیرازی فرمانده ای دانش محور و الگوی کامل فرماندهی بود

 شهید صیاد شیرازی فرمانده ای دانش محور و الگوی کامل فرماندهی بود
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی فرمانده ای دانش‌محور، ماهر و ملتزم به اصول و الزامات تخصصی حوزه‌ نظامی و دفاعی بود که می‌تواند الگویی تمام و کمال و ماندگار برای فرماندهان باشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی گفت: بدون تردید امنیت و اقتدار امروز، مدیون وجود صیادها  و انسان‌های تقرب یافته به خداست.
امیر سرتیپ خوش قلب، خلوص در بندگی را دلیل جایگاه رفیع شهید صیاد شیرازی دانست و افزود: این خلوص در بندگی خداست که این چنین به انسان عزت می‌دهد و راه  تشخیص و شناخت درست و به موقع عمل کردن را به انسان می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: ارتفاعات بلند کردستان و سرزمین های داغ خوزستان گواه رشادت های برگرفته از عمق ایمان و ولایت مداری آن شهید سرافراز است و امروز فرماندهان غیور و انقلابی پدافند هوایی ارتش که درس آموخته آن شهید والامقام ودیگراسطوره ها و قهرمانان مبارز هستند به صورت شبانه روزی حریم آسمان کشور را رصد کرده و مدافع استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی هستند.
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، تصریح کرد: امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی فرمانده ای دانش‌محور، ماهر و ملتزم به اصول و الزامات تخصصی حوزه‌ نظامی و دفاعی بود که می‌تواند الگویی تمام و کمال و ماندگار برای فرماندهان باشد.