داخلی

شهید صیاد شیرازی نمونه بارز انسجام و وحدت نیروهای مسلح است

شهید صیاد شیرازی نمونه بارز انسجام و وحدت نیروهای مسلح است
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی نمونه بارز انسجام و وحدت نیروهای مسلح است، گفت: شهید صیاد شیرازی فدایی ملت و نظام اسلامی بود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی، گفت: شهادت و جهاد در راه خدا یک ارزش بی‌بدیل است و لیاقت می‌خواهد و بی‌شک صیاد شیرازی یکی از باارزش ترین انسان‌ها است که نه تنها در میدان رزم بلکه در خصوصیات اخلاقی نیز زبانزد دوست و دشمن بود.
فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، افزود: شهیدصیاد هرگز دل به زیورهای دنیوی نبست و عارفانه و عاشقانه، سلوک وصل را طی کرد تا آن گاه که جام شیرین شهادت را سرکشید.
امیر سرتیپ دوم کلهری با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی نمونه بارز انسجام و وحدت نیروهای مسلح است، گفت: شهید صیاد شیرازی فدایی ملت و نظام اسلامی بود.
وی تصریح کرد: امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، نامی پرافتخار وجاودانه است که امروز پس از سپری شدن ۲۵ سال از شهادت ایشان هنوز یاد و خاطره وی در اذهان ملت زنده مانده است.