داخلی

طوفانی‌ترین پاسخ را در کوتاه‌ترین زمان به دشمن می‌دهیم

طوفانی‌ترین پاسخ را در کوتاه‌ترین زمان به دشمن می‌دهیم
امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش‌قلب گفت: نیروهای مسلح در کوتاه‌ترین زمان، منطقی‌ترین و طوفانی‌ترین پاسخ را به دشمن می‌دهند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش‌قلب، معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی با بیان اینکه نیروهای مسلح پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکلی جدید به خود گرفتند، گفت: نیروهای مسلح شهیدان بسیاری تقدیم کشور کردند، اما  اجازه ندادن خاک ایران اسلامی به تاراج برود.
وی افزود: رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریورماه ۵۹ به تحریک استکبار جهانی، جنگ با جمهوری اسلامی را آغاز کرد و  به خیال خود به دنبال تکه تکه کردن گنجینه‌ای بزرگ به نام ایران اسلامی بود، اتفاقی که رخ نداد و هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت نیروهای مسلح با پیروزی به پایان رسید.
امیر سرتیپ دوم خوش قلب ادامه داد: دفاع ۳۴ روزه تکاوران دریایی و دانشجویان دانشگاه افسری در خرمشهر، حمله ۱۴۰ فروندی نیروی هوایی به عمق خاک عراق، عملیات‌های موفقی چون ثامن‌الائمه، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و ... تنها بخشی از صفحات زرین روایت دفاع مقدس است که باعث شد یک وجب از خاک میهن اسلامی با از خودگذشتگی رزمندگان اسلام به دشمن داده نشود.

وی با بیان اینکه در دوران سازندگی، شاهد حضور همه جانبه نیروهای مسلح بودیم، گفت: "ما می‌توانیم" ها در حوزه تجهیزات دفاعی، امروز کشور را در دستیابی به تجهیزات نظامی روز دنیا، به خارج بی‌نیاز کرده است. برخی از فریب خوردگان می‌گویند که تجهیزات رونمایی شده در سال‌های اخیر، غیرواقعی بوده است، اما امروز فریاد این فریب‌خوردگان بلند است که "چرا پهپاد ایرانی، چرا ناو و ناوشکن و موشک ایرانی" که این چراها از سر عجز دشمن است.
یوسفی خوش‌قلب با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح در کنار ملت حضور دارند، گفت: در سال‌های اخیر حوادث طبیعی بسیاری را شاهد بودیم و نیروهای مسلح از این آزمون‌ها نیز سربلند بیرون آمدند و محبوبیت آنها در نگاه ملت و رهبر معظم انقلاب هر روز بیش از گذشته می‌شود.
وی اظهارداشت: نیروهای مسلح با صلابت‌تر از همیشه، ولایت‌مدار و انقلابی در خدمت نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند و با ایجاد سد مقاوم و محکم در مقابل دشمن به میدان آمده‌اند. همچنین نیروی مسلح در تولید تجیهزات، تولید علم و فرهنگ و باور مکتبی و روحیه انقلابی خودکفا، پر تلاش و درخشان بوده و با ملت صادق هستند.
وی خاطرنشان‌کرد: با مدد از روحیه جهادی، سراسر مرزهای کشور در برابر هر حمله‌ای ایمن شده است، آسمان کشور از گزند هر پرنده و جنگنده در امان است و مرزهای آبی حریم امن ماست. امروز نگاه ما به دستان دشمنان نیست، تانک‌های ما با نام و نشان وطنی تولید می‌شود و جنگنده‌ها آسمان امنی را برای مردم ایجاد کرده است، ناوها و ناوشکن‌ها در امواج فعالند تا ایران و ایرانی در آرامش باشد و دشمن در این شرایط در حسرت و نگرانی است.
امیر سرتیپ دوم یوسفی خوش‌قلب افزود: کشور و نیروهای مسلح در اوج خودکفایی است، ناوهای تمام ایرانی به دریا نوردی در دنیا می‌روند، موشک‌ها با دقت تمام دشمنان ما در دوردست را هدف قرار می‌دهند، خلیج فارس دیگر محل گذر و جولان ناوهای بیگانه نیست، قدرت دفاعی و بازدارندگی ما به الگویی برای ملت‌های آزادی خواه تبدیل شده و رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی ناتوان‌تر از گذشته شده است.
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه ملت بصیر ایران اسلامی می‌دانند که امنیت، اتفاقی نیست، گفت: نیروهای مسلح در کوتاه‌ترین زمان، منطقی‌ترین و طوفانی‌ترین پاسخ را به دشمن می‌دهند، این نیروها می‌دانند که ملت امروز به آنها اتکایی خالصانه و عاشقانه دارد و ملت ایران نیروهای مسلح را در خدمت اسلام و مسلمین می‌داند و به این نیروها افتخار می‌کند.
امیر سرتیپ دوم یوسفی خوش قلب در پایان گفت: مطمئن باشید که نیروهای مسلح، اعتماد رهبر معظم انقلاب و ملت ایران را پاس می دارند. این نیروها خود را برای نقش آفرینی در مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی و حضور در نبرد نهایی در رکاب حضرت ولیعصر(عج) آماده و مهیا می‌کنند و ایمان دارند که این راه افتخار، نیازمند دعای موثر اهل دین و پشتیبانی همه آحاد جامعه است.