داخلی

عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است

عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم حجت عباسی جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی، ابراز داشت: کارکنان وظیفه تحقق بخش بادارندگی مطلوب برای کشور و میهن اسلامی هستند و تلاش شبانه روزی و بی منت این قشر تلاشگر را باید ارج نهاد.

امیر سرتیپ دوم عباسی گفت: عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است و در این میان نقش سربازان به عنوان رکن اصلی تامین امنیت پایدار در کشور، نقشی کلیدی و حساس است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شرق ارتش افزود: امنیت و آسایشی که امروز در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی کشورمان برقرار است بخش اعظمی از آن در سایه وجود رشادت های کارکنان وظیفه نیروهای مسلح است که به صورت شبانه روزی جان خود را در طلب اخلاص قرار داده اند و از هر کوششی دریغ نکرده اند.

وی رشد و تعالی نيروی پدافند هوایی ارتش را مرهون نقش پررنگ کارکنان وظیفه دانست و تصریح کرد: دستاورد‌های خطیر نیروی پدافند هوایی در حوزه های مختلف پهپادی، راداری، موشکی و ...  برگرفته از همت و پشتکار جوانان انقلابی این مرز و بوم است.

امیر سرتیپ دوم عباسی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری سال جاری به نام ( رشد تولید با مشارکت مردمی)، به نقش مهم پدافند هوایی ارتش در حوزه تولید امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: در سالی که به نام جهش تولید نام گذاری شده است نیروی پدافند هوایی ارتش همچون گذشته بابهره‌گیری از جوانان دانشمند خود در حوزه طراحی و تولید سامانه های پدافندی به رسالت خود عمل خواهد کرد و در عرصه تولید امنیت نیز پیشگام خواهد بود.