داخلی

لزوم هوشیاری و آمادگی در برابر جنگ نرم  و کارزار تبلیغاتی دشمنان/ نقش اساسی آموزش در بهره وری و کارآمدی نیروی انسانی متخصص

لزوم هوشیاری و آمادگی در برابر جنگ نرم  و کارزار تبلیغاتی دشمنان/ نقش اساسی آموزش در بهره وری و کارآمدی نیروی انسانی متخصص
امیر سرتیپ الهامی با تاکید بر لزوم هوشیاری و آمادگی نسل جوان و نیروهای فرهنگی در برابر جنگ نرم و کارزار تبلیغاتی دشمن، گفت: ارتقا بصیرت و افق دید وسیع، نقشه های شوم بیگانگان را در زمینه تفرقه، دودستگی و ناکارآمدی نظام کم اثر و خنثی می کند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز فرماندهی آموزش های تخصصی صاحب الزمان(عج) این نیرو، سرهنگ فرزاد فریدونی به عنوان فرمانده جدید این مرکز آموزش منصوب و از تلاش های امیر سرتیپ دوم صالحی تجلیل شد.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان، استادان و فراگیران این یگان پدافندی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالگرد سپهبد شهید صیاد شیرازی، گفت: شهید صیاد شخصیتی تاثیرگذار و کم نظیر در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که با همگام ساختن ایمان و تخصص بالای نظامی، توانست الگویی ارزشمند و ماندگار برای فرماندهان فعلی و آینده ارتش باشد.
امیرسرتیپ الهامی با اشاره به نقش اساسی آموزش در بهره وری و کارآمدی نیروی انسانی ابراز داشت: مراکز آموزش تخصصی این نیرو باید با اولویت قرار دادن دانش محوری و پژوهش محوری،  موجب شکوفایی خلاقیت ها و ابداع کننده بسیاری از اتفاق های خوب در زمینه ارتقا دستاوردها و تجهیرات دفاعی باشند.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری و آمادگی نسل جوان و نیروهای فرهنگی در برابر جنگ نرم و کارزار تبلیغاتی دشمن، گفت: ارتقا بصیرت و افق دید وسیع، نقشه های شوم بیگانگان را در زمینه تفرقه، دودستگی و ناکارآمدی نظام کم اثر و خنثی می کند.