داخلی

نقش خانواده های نیروهای مسلح در دفاع از کشور، انکار ناپذیر است

نقش خانواده های نیروهای مسلح در دفاع از کشور، انکار ناپذیر است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خانواده بزرگوار نیروهای مسلح نقش بی بدیلی دفاع از کیان کشور اسلامی دارد و تاثیر مثبت این عزیزان در خلق حماسه‌های عظیم دوران دفاع مقدس، انکار ناپذیر است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین تجلیل از خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق گفت: با صبوری، ایثار و همکاری خانواده‌های عزیز بود که رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی به دفاع از کشور پرداختند و اجازه ندادند وجبی از این خاک مقدس به دست دشمن بیافتد.
وی ضمن تجلیل از همکاری و ایثار همسران کارکنان نیروی مقتدر پدافند هوایی، خاطرنشان کرد: همسران شما پا به پای شما و در کنار شما با دلسوزی و ایثار برای این نظام و انقلاب تلاش می‌کنند که ما این ایثار و از خودگذشتگی را ارج می‍نهیم.
حجت اسلام بهمن در ادامه با تاکید بر جدیت و پایداری در مسیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: عقیدتی سیاسی در رشد و تعالی نیروهای مسلح نقش بسیار ارزشمند و کارآمدی را دارد و شانه به شانه سامانه فرماندهی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در میدان است.
وی با بیان اینکه خانواده کارکنان نیروهای مسلح باید در برابرجنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار باشند، افزود: نقش و رشد تعالی و معنوی خانواده و کارکنان نیروهای مسلح تاثیر بسزایی در روند پیشرفت و اقتدار این نیروهای جان بر کف و مردمی دارد.