داخلی

نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان است/ نقش ارزنده پدافند هوایی در تامین امنیت آسمان کشور

نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان است/ نقش ارزنده پدافند هوایی در تامین امنیت آسمان کشور
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین دارایی و سرمایه یک سازمان است، گفت: رشد و پیشرفت یک مجموعه بهویژه در سازمان‌های نظامی مرهون ایده، طرح، انگیزه و تعهد نیروی انسانی باذکاوت و تلاشگر است.
 به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب کشور ضمن بازدید از سایت‌های  این منطقه پدافندی با فرماندهان و کارکنان این یگان ها دیدار و گفتگو کرد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان  کشور با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین دارایی و سرمایه یک سازمان است، گفت: رشد و پیشرفت یک مجموعه به‌ویژه در سازمان‌های نظامی مرهون ایده، طرح، انگیزه و تعهد نیروی انسانی باذکاوت و تلاشگر است.
وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر پدافند هوایی در حوزه موشک و پهپاد، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش توانمندی دفاعی و قدرت بازدارندگی کشورمان فقط کافیست با حمایت همه جانبه از جوانان و متخصصان و مهندسان علوم فنی، زمینه را برای شکوفایی  استعداد این عزیزان فراهم کنیم.
وی با تاکید بر هم‌افزایی و همدلی نیروهای مسلح در زمینه تبادل دانش علوم نظامی، تصریح کرد: ایجاد تفرقه در انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح مهمترین خواسته دشمن در دستیابی به اهداف پلید و شوم خود است که با بصیرت و ذکاوت رزمندگان غیور نیروهای مسلح این موضوع هیچگاه به منصه ظهور نمی‌رسد.