داخلی

ولایت مداری و خدمت به مردم سرلوحه کارهای شهید آیت الله آل هاشم بود

ولایت مداری و خدمت به مردم سرلوحه کارهای شهید آیت الله آل هاشم بود
 امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: ولایت مداری و خدمت به مردم سرلوحه کارهای شهید آیتالله آلهاشم و متواضع بودن و مردمداری از ویژگی‌ های برجسته این عالم بزرگ بود.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان و مسئولان ارشد این منطقه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید سید محمدعلی آلهاشم را فردی مخلص، متدین و ولایتمدار خواند و گفت: از همان روزهای اول دفاع مقدس با اخلاص تمام حضور داشت.
وی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت را نشانه عشق و علاقه قلبی آنها نسبت به نظام دانست و افزود: مردم با بصیرت و موقعیت شناسی دقیق خود، همواره نشان دادهاند که همچنان به نظام و انقلاب خود وفادار هستند.
امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با بیان اینکه شهید آلهاشم دغدغه حل مشکلات مردم را داشت، اظهار کرد: در هر عرصه‌ و نهادی که شهید آیتالله آلهاشم حضور داشت، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می داد.
وی خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم، مسئولان، گروه ها و طیفهای مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس محترم جمهور شهید، متضمن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: ولایت مداری و خدمت به مردم سرلوحه کارهای شهید آیت الله آل هاشم و متواضع بودن و مردمداری از ویژگی‌ های برجسته این عالم بزرگ بود.