فرهنگی

پدافند هوایی تبلور نبوغ، خلاقیت و دفاع جانانه است/ نوآوری و ولایت پذیری از ویژگی های بارز پدافند ارتش است

پدافند هوایی تبلور نبوغ، خلاقیت و دفاع جانانه است/ نوآوری و ولایت پذیری از ویژگی های بارز پدافند ارتش است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین رستگار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش با بیان اینکه نقش دفاع در برابر توانمندي‌هاي دشمن به حدی استراتژیک و حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری توجه به آن را در اولویت اول قرار داده اند، خاطرنشان کرد: بحمدالله تا به امروز پدافند هوايي در دفاع هوايي كشور و حفظ تماميت هوايي، دست برتر را دارا بوده است.

وی، ابراز داشت: اجراي عمليات جانانه پدافند هوايي در كنار نیروی هوایی الهی توانست در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، منابع اقتصادي و سياسي كشور را از گزند دشمن حفظ كند و موجب تقويت روحيه مردم شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان، گفت: پدافند هوایی تبلور نبوغ، خلاقیت و دفاع جانانه می باشد و اوج اقتدار این سازمان، امنیت مرزهای هوایی کشورمان را متضمن شده است.

حجت الاسلام رستگار ضمن گرامیداشت مقام والای شهید ستاری و شهدای عرصه پدافندی افزود: منصور ستاري، به خوبي بر ضرورت‌ها و نيازهاي عرصه سرنوشت‌ساز و مهم هوايي كشور آگاه بود و به خوبي در برهه ‌هاي دشوار و تعيين‌كننده متعددي كه پيش روي نيروي هوايي بود، توانست راه را براي نقش‌آفريني هرچه بهتر پدافند هوايي در حفظ تماميت ارضي كشورمان ايفا كند.

وی ادامه داد: خلاقيتي كه ستاري در كنار ديگر همرزمانش در پدافند هوايي و نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به خرج داد، موجب كارآمدي و حفظ توانمندي نظامي نه تنها در عرصه هوا، بلكه ديگر عرصه‌هاي دفاعي كمك كند.

حجت الاسلام رستگار ضمن تصریح بر جایگاه والای خدمت در عرصه های دفاعی، افزود: نوآوری و ولایت پذیری از ویژگی های بارز پدافند ارتش است.