فرهنگی

پیشرفت های پدافندهوایی ماحصل اعتماد به نیروهایی نخبه و متعهد داخلی است

پیشرفت های پدافندهوایی ماحصل اعتماد به نیروهایی نخبه و متعهد داخلی است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش، گفت: پیشرفت پدافندهوایی در بخشهای مختلف ماحصل اعتماد به نیروهای  مستعد، نخبه، معتقد و متعهد داخلی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، به مناسبت دهم شهریور سالروز پدافندهوایی جمعی از فرماندهان و کارکنان منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی وامام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اظهار‌داشت: پیشرفت، رشد و تعالی پدافندهوایی موجب شده است کشورمان در زمینه ارتقای علوم پدافندی در حوزه طراحی و تولید سامانه‌های پهپادی، راداری و موشکی جزو چند کشور برتر دنیا محسوب شود و حقیقتا واژه«لبه فناوری روز دنیا» یک واژه ثابت شده در پدافند است .
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشرفت پدافندهوایی در بخش‌های مختلف ماحصل اعتماد به نیروهای مستعد، نخبه، معتقد و متعهد داخلی است، افزود: امروز به واسطه همت جوانان برومند و تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت دفاعی و مراکز علمی وآموزشی توانسته‌ایم با ابتکارات جدید و افق دید وسیع شاهد این موضوع باشیم که به  لبه فناوری روز دنیا با دستاوردها و توانمندی‌های خودمان دست یابیم.
 امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به اینکه در بین نیروهای مسلح پدافندهوایی را به جوانی، طراوت و شادابی می‌شناسند، خاطرنشان‌کرد: امروز در تاکتیک، تکنیک، عرصه فناوری و ارتقاء فنی از طرح تا اقدام و تولید در نیروی پدافندهوایی توسط جوانان انجام می‌گیرد و این نیرو قابل مقایسه با هیچ سازمانی در این خصوص نیست.