فرهنگی

کسب مقام های برتر توسط گروه تئاتر آسمان خورشید هشتم/ اجرای نمایش (( تمام نا تمام)) در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش

کسب مقام های برتر توسط گروه تئاتر آسمان خورشید هشتم/ اجرای نمایش (( تمام نا تمام)) در منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی گروه تئاتر آسمان خورشید هشتم با فعالیت های شایسته در حوزه هنرهای نمایشی در سال ۱۴۰۲، موفق به کسب مقام دومی در سطح نیروی پدافند و ارتش شده است.

اجرای نمایش ((تمام نا تمام)) با موضوع مختصر زندگی و شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی، یکی از نمایش های برتر این گروه تئاتر در حوزه ارتش و دفاع مقدس می باشد که در جمع فرماندهان لشگری و کشوری در مشهد مقدس به اجرا درآمد و مورد استقبال ویژه ای قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این نمایش گفت: این اجرا زیبا ترین نمایش ترکیبی در حوزه دفاع مقدس است که شرح زندگی و شهادت یکی از شهدای شاخص دفاع مقدس را روایت می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه اجرای «تمام نا تمام»، نمایش ترکیبی با محور برشی مختصر از زندگی شهید صیاد شیرازی است، اظهار کرد: برای تدارک این نمایش که توسط عقیدتی سیاسی و به همت و پشتیبانی های همه جانبه فرمانده این منطقه پدافندی صورت پذیرفت، حدود 4 ماه زمان برای مطالعات اولیه، جلسه‌ های مشاوره و پژوهش برای خلق نمایشنامه اختصاص داده شد.

گفتنی است گروه تئاتر «تمام نا تمام» منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، در جشنواره تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش در جزیره خارگ مقام دوم و در جشنواره تئاتر ارتش نیز مقام دوم را کسب و به جشنواره مقاومت کشوری راه یافت.