داخلی

اختتامیه چهارمین جشنواره گوهرهای فاطمی پدافند هوایی مشهد برگزار شد

اختتامیه چهارمین جشنواره گوهرهای فاطمی پدافند هوایی مشهد برگزار شد
چهارمین جشنواره گوهرهای فاطمی با موضوع عفاف و حجاب، طراحی و دلنوشته منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با رقابت بیش از 400 اثر در سینما قدس این منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، اختتامیه چهارمین جشنواره گوهرهای فاطمی به منظور گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جانشین منطقه و رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش والای اسلامی مورد تاکید است، گفت: همگی ما بر اساس دستورات اسلامی وظیفه داریم به ترویج این ارزش معنویی کمک کنیم.
جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به اینکه بی حجابی زندگی‌ها را به سمت ویرانه شدن می‌برد، افزود: حجاب امری فطری و ذاتی بوده و حیا درونی انسان سبب می‌شود که عفاف و حجاب داشته باشد.
حجت الاسلام محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق نیز اظهار کرد: با وجود همه تحولات عصر دیجیتال در جامعه ایرانی خانواده یک رکن بسیار مهم است که باید در حفظ آن کوشا باشیم.
وی افزود: خانواده مؤثر ترین و نخستین هسته انسانی است و ورود انسان به اجتماع، پیشرفت وی در آینده در پرتو تعالی خانواده شکل بهتری به خود خواهد گرفت.