فرهنگی

اعتکاف با لباس سربازی تبلور ترکیب قدرت سخت و قدرت نرم است

اعتکاف با  لباس سربازی تبلور ترکیب قدرت سخت و قدرت نرم است

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین نصیرالاسلام معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در مراسم اعتکاف دانشجویان دانشگاه افسری پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، ابراز داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی از قدرت نرم کشورمان بسیار نگرانند و به بهانه های مختلف بویژه در فضای مجازی به دنبال تضعیف روحیه و ناکارآمدی نظام هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه اعتکاف موجب ارتقا مولفه اخلاق مداری و از خود گذشتگی می شود، گفت: اعتکاف با  لباس سربازی تبلور ترکیب قدرت سخت و قدرت نرم است.

وی با بیان اینکه معنویت در جهان رو به رشد است، ادامه داد: همین مسجد دانشگاه و اعتکاف‌ یکی از نشانه‌های رشد معنویت است، معنویتی که قدرتی فراهم می‌کند که جهان بشریت را نجات می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نصیرالاسلام با بیان اینکه احیای سنت معنوی اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: دشمن تلاش کرده است با روش‌های جنگ نرم، جوانان ما را از آموزه‌ها و تعالیم دینی دور کند که خوشبختانه این تلاش‌های دشمن با شکست روبه‌رو شده است و ما شاهد استقبال خوب جوانان و دانشجویان از آیین‌های معنوی دینی هم‌چون اعتکاف هستیم.