داخلی

اقتدار امروز ارتش مرهون حماسه سازی های گذشته است

اقتدار امروز ارتش مرهون حماسه سازی های گذشته است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در جمع کارکنان و خانواده های این یگان پدافندی با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ارتش کشورمان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون حوادث بسیاری را پشت سر گذاشته و همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و توانسته است توطئه های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری خنثی کند.

وی با بیان اینکه حماسه آفرینی های ارتش در عرصه های مختلف این سازمان مردمی را به یک نیروی مقتدر و توانمند تبدیل کرده است، افزود: پیشرفت ها و دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح کابوسی برای دشمنان این مرزوبوم است.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با بیان اینکه اقتدار امروز ارتش مرهون حماسه سازی های گذشته است، گفت: حضور اثربخش در صحنه های مختلف راهبرد ارتش کشورمان در خدمت به همطنانمان عزیزمان است.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، خاطرنشان کرد: منطقه پدافندهوایی شمال غرب یکی از حساس ترین و فعال‌ترین مناطق پدافندی کشور است و همه فعالیت های پروازی بصورت لحظه ای و دقیق توسط فرزندان غیور ملت ایران در منطقه شمال غرب رصد ، پایش و کنترل می شود.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب کشور بااشاره به اینکه اقتدار و عمق نفوذ راهبردی جمهوری اسلامی رو به تقویت و گسترش بوده و هیمنه استکبار جهانی رو به افول است، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی ملتی غیور و درس آموخته مکتب عاشورایی هستند که در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان داده اند.