فرهنگی

امیر سرتیپ خوش قلب: زن، محور ساختار خانواده و زمینه‌ ساز موفقیت در زندگی اجتماعی است

امیر سرتیپ  خوش قلب: زن، محور ساختار خانواده و زمینه‌ ساز موفقیت در زندگی اجتماعی است

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در اختتامیه سیزدهمین جشنواره زوجهای جوان کارکنان شاغل نیروی پدافند هوایی ارتش در مشهد گفت: زن، محور و پایه ساختار خانواده و اصلاح‌گر و زمینه‌ ساز موفقیت در زندگی اجتماعی است.

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب ضمن تشکر از عوامل برگزاری این مراسم گفت: زن و مرد، خانواده را به‌عنوان کوچک‌ ترین واحد اجتماعی تأثیرگذار بر فرهنگ جامعه تشکیل می‌دهند و خانواده خاستگاه توالد و تکاثر انسانی و رمز و راز پایداری و ماندگاری بشریت و معیار و راهنمای رفتار و استحکام‌ بخش ملاک‌ های اخلاقی و تربیتی برای فرزندان است.

وی ارتباط تنگاتنگ نقش اجتماعی زن با جایگاه وی در خانواده را یادآور شد و افزود: زن، محور و پایه ساختار خانواده و اصلاح‌گر و زمینه‌ ساز موفقیت در زندگی اجتماعی می‌باشد.وی ادامه داد: فضای صمیمی، تنها راه ساختن خانواده خوشبخت است که به نوبه خود نقش مهمی در امنیت روانی دارد و در زندگی تمام افراد جامعه نمود پیدا می کند.

ی ادامه داد: فضای صمیمی، تنها راه ساختن خانواده خوشبخت است که به نوبه خود نقش مهمی در امنیت روانی دارد و در زندگی تمام افراد جامعه نمود پیدا می‌کند.