داخلی

امیر سرتیپ دوم ملک با پیشکسوت پدافند هوایی دوران دفاع مقدس دیدار کرد

امیر سرتیپ دوم ملک با پیشکسوت پدافند هوایی دوران دفاع مقدس دیدار کرد
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش با حضور در روستای هادی خانی از توابع شهرستان آغاجری با محمد نبی کمالی مطلق پیشکسوت پدافند هوایی دوران مقدس دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم علی ملک فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش همزمان با ایام دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور در منزل محمدنبی کمالی‌مطلق، پیشکسوت پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس در روستای هادی خانی از توابع شهرستان آغاجری  با این پیشکسوت دیدار و از ایثار و جانفشانی این رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش در این دیدار با بیان اینکه دیدار با جانبازان و ایثارگران برای همه بویژه مسئولان افتخار است، اظهار داشت: رزمندگان دوران جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری، حماسه‌های بی‌بدیلی را خلق کردند که تا ابد در خاطره‌ها ماندگار خواهد بود.
محمدنبی کمالی‌زاده مطلق اهل روستای هادی خانی شهرستان آغاجری از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که علاوه بر حضور در عملیات‌های آزادسازی خرمشهر، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و مرصاد، ۸ سال سابقه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل (۲ سال سابقه خدمت در گروه پدافند هوایی امیدیه در تخصص توپ۳۳ میلیمتری و نیز مدت ۶ سال سابقه بصورت بسیج مردمی) را در پرونده خود دارا است.