داخلی

امیر سرتیپ صباحی‌فرد روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را تبریک گفت

امیر سرتیپ صباحی‌فرد روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را تبریک گفت
 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به امیر سرتیپ حیدری تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ ﴿سوره مبارک صف-آیه ۴
همرزم ارجمند؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری
فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
۲۹ فروردین ماه سالروز بزرگداشت میراث ۴۸ هزار سرو سرافراز ارتش قهرمانی است که عزت، آبرو، استقلال و سربلندی را برای هموطنان خود به یادگار گذاشتند.
امروز نقش آفرینی بی‌نظیر، پیشرفت روز افزون، معنویت و بصیرت بالای کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش از جمله مولفه های خطیر و ارزشمندی است که موجب ارتقا جایگاه والای این نیروی مردمی و تلاشگر در اذهان دوست و دشمن شده است و راه هرگونه توطئه و نفوذی را خنثی نموده است.
حوادث دفاعی- امنیتی و جنگ افروزی‌هایی که در چهار دهه اخیر علیه ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم منطقه در حوزه‌های داخلی و پیرامونی صورت گرفت، خصوصاً وقایع غرب آسیا با فتنه‌گری و بحران‌سازی‌های نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و ایادی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای‌اش، نشان داد آنچه استقلال و امنیت پایدار کم‌نظیر میهن اسلامی را تضمین نموده و تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است، نقش‌آفرینی‌های سرنوشت‌ساز و مقتدرانه نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش قهرمان و زبده به‌عنوان سپر دفاعی کشور بوده است.
در این مقطع حساس تاریخی، جای بسی سرافرازی و بالندگی است که در راستا و همسو با ایجاد امنیت کامل در کشور و مقابله با تهدیدات و منکوب‌سازی هرگونه تعرض به سرزمین ایران اسلامی، ارتش و سایر نیرو‌های مسلح توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف دفاعی، خدمات‌رسانی و آنچه امنیت عمومی را از ملت شریف سلب می‌نماید در قالب ارتشی مکتبی و اثربخش، حضوری مشهود و محسوس داشته باشند.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان تلاشگر نیروی  مقتدر پدافند هوایی ارتش ضمن ابراز خرسندی، شکر و توفیق خدمت در ارتش سرافراز، روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را به جنابعالی و همه همرزمانم در این نیرو تبریک عرض می‌نمایم.