فرهنگی

انتخابات شفاف از مهمترین ارکان مقبولیت نظام است

انتخابات شفاف از مهمترین ارکان مقبولیت نظام است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال ارتش به الزامات اقتدار نظام در عرصه های بین‌المللی و داخلی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ارکان مقبولیت، اقتدار و مشروعیت یک نظام حکومتی در برگزاری انتخاباتی شفاف، بی‌شائبه و با مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش روابط عمومی نپاجا، حجت الاسلام والمسلمین الفتی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال ارتش در همایش بصیرت ویژه خانواده کارکنان این یگان پدافندی، اذعان داشت: مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز امنیت کشور می باشد و بخش بزرگی از پیشرفت پدافند بواسطه حضور در صحنه و حمایت همیشگی هموطنانمان در تمامی برهه ها است.

ئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال ارتش به الزامات اقتدار نظام در عرصه های بین‌المللی و داخلی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین ارکان مقبولیت، اقتدار و مشروعیت یک نظام حکومتی در برگزاری انتخاباتی شفاف، بی‌شائبه و با مشارکت حداکثری مردم است.

وی، خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌خواهند مردم در این انتخابات مشارکت بالا و با امنیت و رقابت واقعی داشته باشند؛ همواره ارتش و خانواده کارکنان این سازمان مردمی در کنار مردم برای رقم زدن انتخابات باشکوه در میدان صحنه انتخابات حاضر می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی، ابراز داشت: دشمنان با همه امکانات و ظرفیت‌های رسانه‌ای درصدد آن هستند که مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند و وظیفه شرعی و قانونی عمع تریبون‌دارن این است که نسبت به این اتفاق مهم و اساسی بی تفاوت نباشیم و از همه مردم از هر قوم و مذهبی باید در انتخابات دعوت کنیم.