داخلی

انتخابات نماد انسجام ملی و اتحاد اقوام ایرانی است

انتخابات نماد انسجام ملی و اتحاد اقوام ایرانی است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان این منطقه پدافندی، با اشاره به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر حضور پرشور کارکنان همگام با سایر هموطنانمان در این رویداد مهم سیاسی تاکید کرد و گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، می‌توانند در سرنوشت ۴ سال آینده کشور سهیم باشند. 

 

وی افزود: وظیفه یکایک ما ترغیب و دعوت مردم به انتخابات است، چرا که دشمنان نظام برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی، تمامی حربه ها را بکار بسته اند و در این زمینه کوتاهی نمی کنند.

 

امیر سرتیپ دوم معصومی با دعوت از آحاد ملت بویژه رأی اولی ها جهت حضور گسترده در انتخابات ، تصریح کرد: ملت ایران با حضور پرشور و همه جانبه خود در رویداد های مهم کشور در عرصه‌ های مختلف، ثابت کردند که پای انقلاب ایستاده اند و از شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، عنوان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ادای دین به نظام و شهدای جمهوری اسلامی ایران است‌.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با بیان اینکه انتخابات مسیر اصلاح و پیشرفت یک کشور بشمار می رود، خاطرنشان کرد: مردم با شناخت و آگاهی کامل، شایسته‌ ترین فرد را برای سکان هدایت کشور انتخاب می‌کنند.

 

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: انتخابات نماد انسجام ملی و اتحاد اقوام ایرانی است و مشارکت بالا در این عرصه دشمنان را مایوس و نا امید می کند.