داخلی

انقلاب اسلامی تجلی اتحاد و انسجام ملت ایران است

انقلاب اسلامی تجلی اتحاد و انسجام ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع خانواده‌های کارکنان این منطقه پدافندی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، عزت و پیشرفت نظام اسلامی ایران را ثمره خون شهدا دانست و افزود: به برکت خون شهدا هم اکنون شاهد ایرانی مقتدر و متحد هستیم؛ نیروهای مسلح کشورمان همگام با مردم در راستای ایجاد امنیت پایدار با هر نوع تهدیدی مقابله می کنند.

امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان این که ملت ایران همواره در عرصه های مختلف ثابت کرده اند پشتیبان ولایت فقیه و نیروهای مسلح هستند، ادامه داد: در سایه پیوند بین مردم و نیروهای مسلح، امروز شاهد افزایش توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان هستیم.

وی ضرورت تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در سطح جامعه را مهم دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد های بزرگی در عرصه‌ های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، صنعتی، زیرساختی، علمی و ... دارد که باید برای آحاد افراد جامعه تبیین شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، خاطر نشان کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و برای نگهداری این امانت الهی که ثمره خون شهداست، از تمامی ظرفیت ها و بسترها استفاده کنیم.