داخلی

بالا بردن توان دفاعی در راستای ارتقا امنیت کشور و صیانت از منافع ملی

بالا بردن توان دفاعی در راستای ارتقا امنیت کشور و صیانت از منافع ملی
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت موشکی فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: در زمینه ساخت سامانه های موشکی پدافندی مطابق بافناوری روز، پیشرفت چشمگیری داریم و همانند خودکفایی در حوزه پهپاد در زمینه سامانه های پدافندی در سطوح مختلف نیز موفقیت های ارزشمندی کسب کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ عليرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز از سایت موشکی فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو بازدید و بر ارتقا توان ساخت سامانه های موشکی بومی با قابلیت های منحصر به فرد و برتر از نمونه مشابه خارجی تاکید کرد.
وی، افزود: در زمینه ساخت سامانه های پدافند هوایی موشکی بومی مطابق بافناوری روز گام‌های ارزشمندی برداشته ایم و همانند خودکفایی در پهپاد در زمینه سامانه های موشکی نیز موفقیت های ارزشمندی کسب کرده ایم.
سرتیپ صباحی فرد با بیان اينکه بالا بردن توان دفاعی در راستای ارتقا امنیت کشور و صیانت از منافع ملی، است: تصریح کرد: ذره ای توقف علمی بویژه در حوزه نظامی موجب سو استفاده، چپاول و زورگویی بیگانگان در عرصه های مختلف می شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اذعان داشت: قدرتمندی در زمینه علوم نظامی مخصوصا علوم پدافندی، خواست و تدبیر رهبر انقلاب و موجب پیشرفت برای سایر علوم است؛ پیشرفت سایر علوم در سایه امنیت کشور حاصل می شود و از سر ریز پیشرفت در علوم نظامی می توان در علوم دیگر مورد نیاز در کشور بهره برداری کرد.