داخلی

 باید مراقب توطئه‌های دشمن در فضای مجازی باشیم

 باید مراقب توطئه‌های دشمن در فضای مجازی باشیم
 امیر سرتیپ دوم کلهری گفت: امروز دشمن با به راه‌اندازی جنگ روانی به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه است، لذا باید همواره مراقب توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی باشیم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب در نشست با مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در مقابل هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمن گفت: دشمن با اتخاذ سیاست‌های ننگین به‌دنبال تغییر در باورهای دینی و سیاسی مردم است تا ملت را نسبت به آینده مأیوس و ناامید کند، اما با تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) همیشه با شکست مواجه خواهد شد.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب از اقتدار نیروهای مسلح در ابعاد آمادگی، تجهیزاتی و دفاعی خبر داد و افزود: پدافند هوایی در اوج آمادگی قرار دارد و در تأمین امنیت مرزها از امکانات و تجهیزات پیشرفته برخوردار است.
امیر سرتیپ دوم کلهری با اشاره به امنیت پایدار هوایی خاطرنشان‌کرد: نیروهای مسلح با مشارکت مردم در مقابل ترفند و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و این توانمندی روزافزون است.
وی با اشاره به اتحاد و هماهنگی نیروهای مسلح تصریح کرد: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبب ارتقای اقتدار و صلابت شده و هیمنه و ابهت مستکبران را در هم شکسته است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب با اشاره به فعالیت‌های فضای مجازی و اهمیت مراقبت از اهداف دشمنان ادامه داد: امروز دشمن با به راه‌اندازی جنگ روانی به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه است، لذا باید همواره مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم و نگذاریم آسیبی وارد شود.