فرهنگی

برگزاری همایش تجلیل ازاعضای وابسته منطقه پدافند هوایی شرق ارتش

برگزاری همایش تجلیل ازاعضای وابسته منطقه پدافند هوایی شرق ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین  روشندل بیلندی رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق در مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان این یگان پدافندی،  اظهار داشت: بازنشستگان، آينه تمام‌نماي شاغلین هستند و تکريم و تجلیل از این قشر فرهیخته موجب فراهم شدن امید و دلگرمی در نسل فردا می شود.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان این نیرو  کوله‌باری از تجربیات بزرگ هستند، گفت: نیروهای دانشمند و جوان ما در نیروی قهرمان پدافند هوایی ارتش باید از این تجربیات به نحو احسن جهت پیشرفت کار‌ها استفاده کنند.

حجت الاسلام روشندل بیلندی امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون جان‌فشانی بازنشستگان و رزمندگان دیروز و هم‌رزمان آنان که به درجه رفیع شهادت نائل آمده دانست و افزود: نیروهای مسلح ما علاوه بر اقتدار و پیشرفت نظامی به سلاح ایمان مجهز هستند که این امر لزره بر اندام دشمنان ایران اسلامی انداخته که امروز لازمه به وجود آمدن امنیت داشتن نیروهای مومن، متعهد و متخصص است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم بازنشستگان اقدامی شایسته است و برگزاری این مراسم تجلیل می تواند فرصتی برای بازبینی نقش و جایگاه والای این قشر زحمتکش در جامعه باشد.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق در ادامه با بیان اینکه خدمت گذاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران بازنشستگی ندارد و تا پایان عمر همه ما باید برای خدمت به این نظام و انقلاب در میدان حضور داشته باشیم، تصریح کرد: بخش بزرگی از توانمندی و قدرت روزافزون مجموعه پدافند هوایی ارتش مرهون تلاش و زحمات طاقت فرسای شما عزیزان بازنشسته در این نیرو است و انتظار می رود شما بازنشستگان عزیز تجارب گران بهای خود را به نیروی انسانی جوان منتقل کنید تا به عنوان چراغ راهی برای آن ها باشد.