فرهنگی

بیگانگان برای شکست نهضت بیداری اسلامی سخت در تلاشند

بیگانگان برای شکست نهضت بیداری اسلامی سخت در تلاشند

به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش های تخصصی نیروی پدافند هوایی ارتش در محفل انس با قرآن ویژه کارکنان این یگان پدافندی ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تنها کشوری که در مقابل هژمونی غرب مقاومت کرد دنیای اسلام و ایران بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش های تخصصی نیروی پدافند هوایی، گفت: بیگانگان هراس دارند ایران تبدیل به الگوی موفقی شود که بدون وابستگی پیشرفت کند و یقینابرای شکست نهضت بیداری اسلامی و تخریب این الگو تلاش می کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه حضور اکثریت نزدیک به اجماع عمومی تنها در انقلاب اسلامی رخ داد، افزود:  انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب تاریخ بشری است.

وی  با بیان اینکه انتخابات یکی از اساسی‌ترین عرصه مشارکت مردم در کشور است، گفت: انقلاب اسلامی "نه" به استکبار بود و مستبدان داخلی و زورگویان خارجی را در زباله‌دان تاریخ دفن کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های حضور مردم برای تعیین سرنوشت و فتح قله‌های تعالی کشور، حضور در پای صندوق‌های رای است.