فرهنگی

تئاتر عرصه خوبی برای نمایش توانمندی ها و ظرفیت های موجود است

تئاتر عرصه خوبی برای نمایش توانمندی ها و ظرفیت های موجود است

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تئاتر عرصه خوبی برای نمایش توانمندی ها و ظرفیت های موجود است، گفت: نمایش دستاوردها و حماسه های بزرگ کشورمان در قالب نمایش تئاتر می تواند موجب رفع نانهنجاری ها و رشد و توسعه فرهنگ اسلامی- ایرانی باشد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه تئاتر غنی و پرمحتوا می تواند یک ابزار ارزشی، فرهنگی و اجتماعی بسیار قوی باشد، خاطرنشان کرد: تئاتر بستر خوبی برای دفاع از تاریخ انقلاب اسلامی و نیز بیان دستاوردهای کنونی کشورمان است.

امیرسرتیپ خوش قلب با بیان اینکه تئاتر عرصه خوبی برای نمایش توانمندی ها و ظرفیت های موجود است، گفت: نمایش دستاوردها و حماسه های بزرگ کشورمان در قالب نمایش تئاتر می تواند موجب رفع نانهنجاری ها و رشد و توسعه فرهنگ اسلامی- ایرانی باشد.

وی، افزود: تقویت پایه ها و مبانی حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... در بطن تئاتر قابل اجراست و با صرف هزینه کم می توانیم پیامی بزرگ را انتقال بدهیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به حماسه آفرینی و دلاورمردی های مردان و زنان کشورمان در طول  8سال دفاع مقدس، ابراز داشت: جزیره خارگ نماد مقاومت و ایستادگی پدافند ارتش در متوقف نشدن صدور نفت کشورمان در دوران جنگ تحمیلی است و برگزاری جشنواره تئاتر در این یگان پدافندی به همین منظور انجام شده است.